Få 20% rabatt! arrow_drop_up
Gå vidare till innehåll

Fri frakt över hela världen | 30 dagars fri retur

Ta kontakt met oss

Beställning och leverans

Beställning och leverans


När du har hittat den önskade varan i vår webbshop väljer du storlek och/eller färg (om detta är ett alternativ) och klickar på "Lägg i varukorgen". Du kan nu när som helst återvända och fortsätta handla i vår webbshop, om du till exempel vill lägga till en annan vara (klicka på ikonen "shoppingbag" uppe till höger). Observera att det faktum att du lägger något i din varukorg inte innebär att varan omedelbart är reserverad.

När du har handlat färdigt är det dags att slutföra din beställning. Klicka på ikonen "shoppingbag" uppe till höger för att gå till din shoppingbag med dina tillagda artiklar. På nästa skärm som du kommer fram till kan du vilja justera kvantiteterna för dina varor. Gå sedan till "Fortsätt till kassan". Detta tar dig till kassasidan. Här kan du enkelt fylla i alla dina uppgifter för att slutföra beställningen. Om du vill ändra eller avbryta beställningen efter att du har lagt den kan du göra det upp till 24 timmar efter att du har lagt beställningen. Efter det är detta inte längre möjligt eftersom beställningen redan är under behandling.




1. VAD ÄR FÖRSÄTTNINGSKOSTNADEN? 

Blue sunday tar hand om fraktkostnaderna. Du behöver inte betala några fraktkostnader om du beställer en produkt från oss * * Fraktkostnaderna för att returnera din artikel är för din egen räkning.



2. KAN JAG SPÅRA MIN LEVERANS?


Ja, vi skickar alla dina artiklar med Track & Trace. Du kan spåra din beställning via sidan för orderstatus, vars länk du får via e-post så snart din beställning har skickats.

Det kan ibland ta ett tag innan Track & Trace-statusen är tillgänglig.



3. VAD ÄR LEVERANSTIDEN?

(WEBSHOP NAME) strävar efter att leverera produkter snabbt. Om du gör en beställning före kl. 15.00 på arbetsdagar försöker vi behandla din beställning samma dag. Vi skickar många av våra produkter direkt från våra leverantörer. Därför är den genomsnittliga leveranstiden 10 - 15 arbetsdagar.

4. EN FELAKTIG ADRESS


Det är kundens ansvar att se till att den angivna leveransadressen är korrekt. Vi gör vårt bästa för att påskynda behandling och leverans, så det finns alltid utrymme för att korrigera en felaktig leveransadress.
Vänligen kontakta oss så snart som möjligt om du tror att du har angett en felaktig leveransadress.






5. FÖRLORADE ELLER STULNA PAKET


Vi ansvarar inte för förlorade eller stulna paket. Visar din Track & Trace att paketet har levererats till din adress men att du inte har fått det? Om så är fallet, vänligen rapportera detta till oss. 14 dagar efter det angivna leveransdatumet kommer företaget som skötte leveransen av ditt paket att utreda saken. Vi kommer att hålla dig informerad om detta tills utredningen är klar.






Har du en fråga eller en kommentar om din beställning? Kontakta oss gärna genom att skicka ett e-postmeddelande till

service@bluesunday.se